Jessica J Stegrud MEP för SD intervjuar fd partikollega i ECR Daniel Hannan ”Brexit” | Sverigedemokraterna i Lidingö

Kloka ord från Jessica´s numer f d partikollega i ECR och konservative ikonen Daniel Hannan, som Jessica hade en pratstund med i veckan. De samtalade bl a om hur länge Hannan kämpat för en Brexit och varför, vad konservatism är idag och vad vi kan göra för att minska den starka polariseringen som genomsyrar politiken idag?

”Kom ihåg att du är i Bryssel för att representera Sverige och inte i Sverige för att representera Bryssel”Kloka ord från min numer f d partikollega i ECR och konservative ikonen Daniel Hannan, som jag hade en pratstund med i veckan. Vi samtalade bla om hur länge Hannan kämpat för en Brexit och varför, vad konservatism är idag och vad vi kan göra för att minska den starka polariseringen som i dagsläget genomsyrar politiken?Lycka till Daniel och UK!!

Publicerat av Jessica Stegrud MEP Fredag 31 januari 2020